vrijdag 13 maart 2009

Dubbele Boeking !!!


Ja hoor, het is me gelukt, de eerste dubbele boeking gemaakt.
Pfff niet zo leuk. Het hele hotel vol (nou ja wij gebruiken zelf nog steeds 1 kamer omdat onze eigen badkamer nog niet klaar is, time time time op Dominica moet je gewoon veel geduld hebben)Staan er om 8 uur 's avonds nog gasten aan de deur, wij hebben gereserveerd (en 1 nacht aanbetaald) hmmm niet zo goed.
Gelukkig hadden we Rene de Ridder een NL die een paar maanden in het Caribish gebied aan het rondzwerven is die akkoord ging met onze noodoplossing.
2 Nachten in een nog niet gerenoveerde studio bij Wilco. (Rene sliep eerst in kamer 5, daarna kamer 2 en om zijn woorden te gebruiken nu in kamer -2) Natuurlijk zijn wij onze buurman zeer dankbaar voor de hulp en Rene omdat hij er verder geen probleem van heeft gemaakt. En de gasten die gereserveerd hadden (ouders van studenten) waren ook weer blij.
Morgen komen mijn ouders, schoonbroer en schoonzus heel spannend. Onze badkamer is voor 80% klaar dus morgen gaan we onze spullen weer overhuizen (we moeten wel omdat naast de kamers voor de familie de rest van het hotel bezet is)
Wel leuk hoor "volle" bak, 's ochtends ontbijtjes maken en met de gasten hun dagprogramma bespreken.
Luitjes ik ga me weer even in onze bar begeven omdat daar op dit moment veel nieuwe gezichten zijn dus even wat praatjes maken.
Zoals beloofd ga ik weer regelmatig wat schrijven (en soms met foto's) dus je kunt weer regelmatig onze blog bekijken.
Big hug aan iedereen.

Geen opmerkingen: