zondag 5 april 2009

De rust is teruggekeerd

Afgelopen week 2 gasten in het hotel gehad, Rene (Nederlander die een maandje of 4 in de caribbean aan het rondzwerven is) en Albert (aankomende studend bij Ross university in Picard) Deze 2 mannen zijn op woensdag Morne Diablotin gaan beklimmen, de hoogste berg van Dominica... Rene was aardig getraind maar Albert 0,0 dus hebben ze er 9 uur !!! overgedaan.



Deze berg ga ik voorlopig nog niet beklimmen... Zelf deze week met een fikse oorontsteking gezeten. Dinsdag even bij de dokter op bezoek voor wat antibiotica, nu zondag gaat het met mijn oor een stuk beter maar heb ik een soort buikgriep opgelopen, dus gewoon de hele dag heel rustig aan. Vanavond sinds lange tijd geen gasten (niet zo goed voor de business, maar wel lekker geen ontbijt nada niks niet dus heerlijk uitslapen morgen) Morgen krijgen we weer nieuwe gasten. Het hotel loopt zoals gepland, tot nu toe halen we de bezetting van 30 a 35% gemiddeld per maand met gemak, volgens de geleerden zijn de maanden mei, juni, juli, augustus en september de slapste maanden dus we zullen zien. Omdat de studenten 2 weken voor hun examens zitten is het in de bar niet zo druk... alhoewel, deze week hebben Hans en ik op donderdagavond voor zo'n 15 man hamburgers staan bakken !!!. Gisterenavond zijn er 16 meals de keuken uitgegaan. (ik had alvast een stoofpot van bief en vegetarisch klaar gemaakt voor de zondag dish) Vanavond staan Lindsay en Clevelyne te tissen in de keuken, ik heb me "ziek" gemeld.

Geen opmerkingen: