dinsdag 9 juni 2009

tandarts in Dominica

Ja op een gegeven moment ontkom je er niet meer aan... Vorig jaar september zijn we beide in Belgie nog voor controle geweest, helaas 'n tijdje geleden bijt ik een vulling eruit.
Veel mazzel dat de tandarts op dat moment tijd voor me had.
Aardige man, profesionele praktijk uit de jaren 60 :)
Het werkt allemaal en ziet er redelijk schoon uit is alleen gewoon wat achter in de tijd.
Helaas kon mijn kies niet zomaar gevuld worden, wortel kanaal behandeling.
(er zijn foto's gemaakt, heel apart, aan de zijkant van de behandel kamer hangt een half diepe kast, daarin zit het rontgenapparaat op een dusdanige wijze verstopt dat men in de behandelkamer ernaast er ook gebruik van kan maken. Dus gewoon een gat in de muur waar aan beide kanten planken en deuren getimmerd zijn. Heel slim.
1e twee behandelingen gingen wel, laatste behandeling duurde wel erg lang. Afspraak om half 10
(vanaf Picard 1 uur rijden, dan nog je auto zien te parkeren etc) Om kwart over 12 !!! zat ik pas in de stoel bij de tandarts.......... Dus dat was wel erg lang wachten. Natuurlijk is het nu nog niet klaar, beste is om er een kroon op te zetten (natuurlijk, money money money) Dus hup meteen even happen en dan mag ik ergens in juli terugkomen.

Geen opmerkingen: